Home > Vitaminai > Nuo vitaminų užsakymo internetinėje parduotuvėje iki pristatymo

Nuo vitaminų užsakymo internetinėje parduotuvėje iki pristatymo

uzsakymu valdymo sprendimas

 

Perkant internetu mums atsiveria didesnės galimybės rinktis iš platesnio asortimento prekių nei jų galima būtų surasti fizinėje parduotuvėje. Todėl pateikus užsakymą ir užregistravus, galite matyti jo statusą. Toks užsakymų valdymo sprendimas, kai klientas suformavęs pirkinių krepšelį ir jį patvirtinęs bei apmokėjęs automatiškai gauna pranešimus ir gali matyti bei netiesiogiai dalyvauti įmonės tiekimo grandinėje.

 

Užsakant bet kokio pobūdžio prekes, paslaugas ar pavyzdžiui, maisto papildus, pirkimo metu yra prašoma užsiregistruoti, pateikiant savo asmens duomenis: vardą, pavardę, adresą ir elektroninio pašto adresą. Taigi mes patys atsakome už tai ar registracijos metu pateikiame teisingus duomenis. Taip nurodytu elektroniniu paštu yra siunčiami informaciniai pranešimai apie prekių užsakymų vykdymą.

 

Prieš pirkdamas, pirkėjas dažniausiai privalo sutikti su pirkimo ir pardavimo taisyklėmis, kurios remiasi LR teisės aktais. Pardavėjas savo ruožtu įsipareigoja gerbti pirkėjo privatumo teisę ir jo asmeninę informaciją ir neperleisti jos trečiajai šaliai. Taip pat patvirtinus sistemoje įvestą adresą, tuomet pirkėjas įsipareigoja užsakytas prekes ten ir pristatyti.

 

Užsakymo valdymo sprendimai internetinei prekybai yra svarbūs dėl to, kad atsiranda galimybė skaidyti užsakymus į atskirus elementus ar užduotis. Taip pat lengviau galima suvaldyti ir su užsakymais susijusius dokumentus (pvz. atlikti jų surinkimą, versijavimą, susipažinimą, saugojimą ir platinimą). Tai padeda automatizuoti rankinį dokumentų tvarkymą ir įgyvendinti dokumentų judėjimo automatizavimą.

 

Galima į valdymo sistemą įvesti interaktyvius ir automatinius priminimus bei pranešimus. Šis sprendimas padeda efektyviai apdoroti duomenis, planuoti biudžetą, darbus, darbuotojų išteklius ir atlikti analizę.

 

Įsidiegus jį, galima efektyviai valdyti pirkimus, stebėti paslaugų kokybę, įvertinti rizikas ir incidentus, taip pat registruoti laiko ir išlaidų sąnaudas.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *