Niekas nemėgsta ilgai laukti ir gaišti savo brangaus laiko, laukiant eilėje. Todėl išankstinė pacientų ar klientų registracija, gali padėti ne tik sureguliuoti srautus, bet ir išvengti įvairių nesusipratimų ar konfliktinių situacijų. Be to, išankstinė registracija padeda sklandžiai organizuoti ir specialistų darbo grafiką ir stebėti jų užimtumą. Tad galima teigti, kad tai labai naudinga ir pačiai odontologijos klinikai, nes efektyvesnis darbas turi tiesioginę įtaką ir rezultatams bei pelnui.
Išankstinės pacientų registracijos sistemos tampa vis populiaresnėmis, nes į ją galima integruoti ne tik gydytojų odontologų darbo apkaitą, atostogų grafikus, pacientų registracijas ir valdyti klientų srautus, kas ypač aktualu, esant COVID-19 pandeminei situacijai bei apribojimams, bet ir buhalterinę sistemą, kuri leistų lengvai valdyti sąskaitas, mokėjimus, administruoti skolas bei matyti darbo užmokesčio dydį pagal valandinę apskaitą. Be to, pacientams, patogu automatiniu būdu išsiųsti žinutes ir pranešimus apie būsimus vizitus, kuriuos jie gali patogiai savo telefone patvirtinti ar atšaukti vizitą pas gydytoją odontologą ar higienos specialistą. Be to, išankstinė registracijos sistema leidžia lengviau ir greičiau surasti laisvo laiko savo klientams.
Tam, kad įdiegti išankstinę pacientų registracijos sistemą odontologijos klinikoje, nereikalinga jokia papildoma įranga. Ja paprasta išmokti naudotis ir apmokyti kitus. Be to yra galimybė mokymuose dalyvauti nuotoliniu būdu ir pasitreniruoti kaip naudotis išmaniąja išankstinės klientų registracijos sistema, naudojant vien savo išmanųjį telefoną, kuriuo patogiai galite įvesti visus būsimus vizitus ar juos atšaukti. Taip pat turėsite galimybę matyti savo ar kolegų užimtumą ir visą kitą jums reikalingą ir aktualią informaciją, padėsiančią efektyviai valdyti darbo procesus. Sužinokite apie šią registracijos sistemą daugiau.