Mitas yra tai, kad grožis yra svarbus tik moterims. Kuo toliau, tuo labiau pačiomis įvairiausiomis grožio procedūromis, naudojasi būtent vyrai. Grožio industrija apima labai platų spektrą įvairiausių paslaugų: pradedant įvairiausių profesionaliomis kosmetikos priemonėmis, baigiant invazinėmis procedūromis, padedančiomis ilgiau išsaugoti savo jaunystę ir sustabdyti senėjimo procesus.
Dirbantiems grožio paslaugų srityje svarbu tinkamai suvaldyti savo verslo procesus, taip, kad įvairūs veiklos rodikliai būtų lengvai įvertinami ir poreikiui esant optimizuojami. Jie yra susieti su klientų registravimo sistema, sandėlio likučių valdymu ir darbuotojų darbo apskaita. Tai leidžia operatyviai reaguoti ir spręsti iškilusias problemas bei užtikrinti sklandų darbą.
Pavyzdžiui, labai patogu naudotis universalia grožio procedūrų registravimosi sistema, kurią vieningai naudojasi daugelis garsiausių grožio salonų, kirpyklų ir kosmetologijos kabinetų. Tam nereikia skambinti ir laukti kol administratorė priims skambutį ir užregistruos jūsų vizitą. Tereikės internetu užpildyti registracijos formą, kur nurodysite savo vardą, kontaktinį telefono numerį, vizito datą, laiką, pasirinksite norimą procedūrą. Tuomet telefonu ar elektroniniu paštu gaunate patvirtinimą apie registraciją, o artėjant procedūros datai – priminimą apie vizitą pas pasirinktą grožio specialistą.
Tai šiuolaikinės technologijos žymiai gali palengvinti ne tik darbą, dirbantiems grožio industrijos srityje, bet ir jų esamiems ir potencialiems klientams, norintiems pasinaudoti teikiamomis paslaugomis. Tad užtenka pasinaudoti savo turimu išmaniuoju telefonu ir patenkinti savo poreikius, siekiant atnaujinti savo įvaizdį, šukuoseną ar išbandyti naują relaksacijos programą. Taip šiuolaikinė grožio industrija Lietuvoje, sparčiai diegia ir naudojasi įvairiomis technologijomis ir inovacijomis. Kas paspartina ir palengvina verslo valdymą, užsakymų sistemą ir padeda lengviau reklamuotis socialiniuose tinkluose.
Taip pat ir klientai gali lengviau surasti informaciją apie teikiamas grožio paslaugas ir specialistų meistriškumą, kurį įvertina jų paslaugomis, pasinaudoję žmonės, palikę grįžtamąjį ryšį – asmeninius atsiliepimus.