Galima sakyti, jog šiandien didžiausiu iššūkiu tampa ne pati prekyba internetu, tačiau internetinė prekyba tampa iššūkiu fizinėms parduotuvėms. Vis daugiau žmonių renkasi pirkimą internetu, todėl auga ne tik internetiniai pardavimai, tačiau ir el. parduotuvių skaičius. O šiuo metu, visame pasaulyje susidarius ganėtinai kebliai situacijai, ypatingai išaugo žmonių susidomėjimas sveika mityba. Tai stipriai paskatino sveikų produktų pirkimą el. parduotuvėse.
Žmonės atrado laiko tam, ką ilgą laiką daugelis atidėliojo, o pabandę suprato, jog sveikai maitintis yra net paprasčiau. Šiuo metu viską galima užsakyti tiesiog internetu. Galima susiplanuoti ir derinti atskirus produktus ar visą dienos ir net savaitės meniu. O palanki situacija leidžia eksperimentuoti ir atrasti tai, kas labiausiai tinka ir patinka kiekvieno organizmui.
Tiesa, labai svarbu žinoti, kas yra tie sveikos mitybos produktai. Tikriausiai girdime, kad nesveika viena ar kita, pavyzdžiui, reikia vengti glitimo ar laktozės, kenkia cukrus ar mėsa. Tačiau tai nėra visiška tiesa, kadangi tai yra individuali žmogaus organizmo reakcija. Jis toleruoja tai arba ne. Žinoma, būtina rinktis tik šviežiai ruoštus, natūralesnius ir liesesnius gaminius. O kai kuriuos iš jų vartoti ne kasdien.
Pastebima, kad bet kokio maisto, o tuo pačiu ir sveikos mitybos produktų pirkimas el. parduotuvėse išaugo. O didėjantys pirkimai internetu, savaime tampa tam tikru iššūkiu elektroninių parduotuvių valdytojams. Tam, kad dar vienas ar keli žmonės galėtų mėgautis sveikesniais produktais, reikalinga užtikrinti ištisą procesų valdymo grandinę. Pasak https://www.terraproject.lt/, visą pardavimų procesą nuo prekių užsakymo iš tiekėjų, finansų valdymo, sutarčių sudarymo iki pardavimo klientui, reikia įgyvendinti per tą patį laiką. Todėl čia yra svarbu efektyvus laiko planavimas ir funkcijų valdymas.